Blogia
x__X

Llibre sense títol

    Si fossis terra creixeria en tu
    i llevaria fruits d'una rara dolcesa,
    seria fidel als camins que et solquen la pell
    i als rius secrets que et travessen l'entranya.
    Si fossis mar manllevaria el vent
    per desvetllar-te remotíssims ecos.
    Si fossis pluja et rebria tot nu.
    Si fossis bosc estimari l'ombra.

    Només et tinc a tu. Covardament
    t'invoco a plena nit amb les mateixes 
    paraules que temps ha. La lluna és groga
    i em xucla el moll dels ossos. Tu retornes
    com un record de mi mateix i em cauen
    dels dits a terra, lentament, les restes 
    del temps caduc que he viscut sense viure.

    Ara és l'hora vermella delsguerrers.
    Marca la cera nova amb dits lentíssims.
    Estén-te a terra, acull-me.
    Sense el teu foc cap foc no em vivifica.
    Retorno a tu i els passos em ressonen
    com si inventés camins per dins un claustre.

 

2 comentarios

Nike Shox Shoes -

Your weblog is so cool that I like it particularly a lot. As everyone understands respect is essentially the most important among people's life. Only respect every other to have along effectively and I think that leaving one's opinion is known as a behavior of respect.

Anna -

Hola,
Sóc una estudiant de batxillerat, i estic fent el treball de recerca sobre poemes. Entre ells es troba el que tu has publicat, i em faries un favor enorme si em poguessis dir de quin llibre l'has tret, perquè necessito l'any de publicació.

Moltes gràcies!!

Anna =)